Zaktualizuj Flash Player

Szczegóły ogłoszenia
Praca > Dam pracę
07.12.2016
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Szukasz pracy, w której docenia się Twoją inicjatywę?

A może szukasz miejsca, gdzie możesz wreszcie w pełni swój potencjał?
W każdym przypadku - dobrze trafiłaś.

Podkarpackie Centrum Finansowo Prawne Sp. z o.o. to rozwijająca się firma z branży finansowej, której celem jest ciągłe poszerzanie swojej struktury.

Właśnie teraz poszukujemy:

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Sanok
Ilość wolnych wakatów: 8

Opis stanowiska:
- telefoniczna obsługa klienta
- umawianie spotkań z obecnymi i nowymi klientami
- zarządzanie terminarzem spotkań
- raportowanie swoich działań i postępów w pracy

Wymagania:

- dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność w działaniu
- umiejętność łatwego nawiązywania relacji z klientami
- pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie w powierzone zadania
- wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji
- doświadczenie w obsłudze klienta i telemarketingu będzie dodatkowym atutem


Szkolenia wstępne: od pierwszego dnia pracy przystąpisz z nami do programu wdrożeniowego dla nowych pracowników. Nauczymy Cię jak krok po kroku realizować postawione zadania, a z czasem wypracujesz swoje własne podejście do pracy, które będziesz z czasem udoskonalać.

Atmosfera: Pracę zaczniesz w kilkuosobowym zespole gdzie będziesz mógł się spokojnie realizować. Klimat w pracy jest dla nas najważniejszy a tworzą go bardzo młode i energiczne osoby.


Forma zatrudnienia:
Jako firma z bardzo dużym potencjałem akceptujemy w naszych strukturach tylko jedną formę zatrudnienia – umowę o pracę, jeżeli jednak masz ochotę i zacięcie by zarabiać większe pieniądze możesz przystąpić do naszego programu partnerskiego gdzie potrzebne Ci będzie samozatrudnienie.
Trudno go opisać - musisz sam/a sprawdzić!

Wynagrodzenie: (podstawowa stawka + premia )

Dodatki:
Finansujemy wypoczynek po pracy w postaci kart Multi Sport oraz wieczornych wypadów do kina.
Doceniamy Twój wysiłek oraz zaangażowanie.

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV wraz z aktualnym zdjęciem na adres: biuro@kredyty.sanok.pl

W tytule wiadomości e-mail prosimy zamieścić „NAZWISKO Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta”

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na potrzeby procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Ważne. Cv bez zamieszczonej klauzuli nie mogą zostać rozpatrzone.
Informacje kontaktowe:
biuro@kredyty.sanok.pl
Baner
Reklama
mapalogo